Friday, April 30, 2010

Dia..


1st time aku nk memulakan cerita pasal si dia..Tidak, jgn kacau mood aku nk bercerita kali ni..seperti biase, biarkan la diri aku terus berkelan seorg diri..hehe
Dia ni aku kenal agak lama dulu..xde la lame sgt, lebih kurg 5 bln selepas aku masuk uitm (lebih kurg 3 tahun yg lalu)..aku knal dia ni mse satu latihan yg aku join 2 ari selepas exam part 1 tamat..ape gler pnya latihan la..time cuti dibantainya buat "kem" 2 mggu..aku pn x tau psl ape aku leh pegi ke kem tu..menyesal? owhh..tidak..tidak sama sekali..sebab? sebab kt sini la aku bertemu dgn bidadari dunia aku..

cerita bersambung....

6 comments:

  1. ehem,ehem...siapa la gerangan si dia..hehe

    ReplyDelete
  2. of cos la someone spesel..hehe..but cannot tell u details...maluuuu..*blushing*

    ReplyDelete
  3. wah!!!simple-nye comment. not proved anythin'..haha

    ReplyDelete
  4. smua skalai...bertiga-tigaa..ke kiri pusing....hehe
    ziopanala..cun la...

    ReplyDelete
  5. kah2...hukuman yg salah jangan di ikut skuad....haha

    ReplyDelete